wtorek, 11 kwietnia 2017

Świąteczna stylizacja, czyli w co ubrać się na Wielkanoc?


Postanowiłam przygotować stylizację w moim ulubionym kolorze rozbielonego różu, który bardzo pasuje osobom o jasnej karnacji i włosach. Ramoneska wykonana z materiału przypominającego zamsz, połączona z lekkim bieliźnianym topem to według mnie idealna kombinacja. Całość przełamałam bardzo ciekawymi rajstopami z linijką biegnącą wzdłuż nóg, do tego skórzane szpilki i gotowe! Jak oceniacie ten look? 

Co u mnie? 

Często pytacie co u mnie :) Ostatnio bardzo zwolniłam tempo. Przez to, że od jakiegoś czasu pracuję z domu, nie tracę czasu na dojazdy, robię to co lubię i przy tym więcej godzin mogę poświęcić na swoje przyjemności i inne obowiązki związane z Uczelnią. Na Uniwersytecie mam już wszystkie wolne niedziele aż do końca studiów, co daje mi odczuć, że wakacje już tuż-tuż...  

Pisanie pracy magisterskiej idzie mi całkiem nieźle, w porównaniu z przygotowywaniem pracy licencjackiej, którą pisałam dwa lata temu. Myślami jestem jednak daleko o codziennych spraw, bo cały czas zastanawiam się co spakuję na majówkowy wyjazd. Już nie mogę się go doczekać, bo destynacja, którą odwiedzę będzie na pewno bardzo interesująca. Jeżeli chcecie sprawdzić gdzie będę, to zaglądajcie na mój Instagram: @jessibanach, gdzie pewnie zasypię Was zdjęciami z tego niesamowitego miejsca :) Wiem, że wiele z Was już obserwuje mnie za pośrednictwem tej aplikacji, dlatego ilość obserwatorów przekracza już 5,5 k osób- DZIĘKUJĘ! 


 Szpilki: Wojas | Torebka: Michael Kors | Ramoneska: Katrisiana | Spódnica: River Island | Top: Top Secret

17 komentarzy:

  1. OMG. Dłuuugie włosy, jeszcze dłuuuuuższe nogi. Zazdroszczę ;) Stylizacja na +, z takim wyglądem to nawet w worku byś dobrze wyglądała. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love that jacket! The colour is beautiful. And your hair is so so pretty!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się właśnie zastanawiałem kiedy w końcu pojawi się twój nowy wpis i proszę niespodzianka tuż przed świętami :) Stylizacja jest przykuwająca uwagę nie można oderwać wzroku :) Całość wygląda naprawdę cudnie :) Oby więcej takich poradników na temat tego co ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się kurteczka, ma świetny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Idealna stylizacja na Wielkanoc. Oj zazdroszczę, że moglas zwolnić tempo. Ja ostanio żyję w pędzie i mam powoli dosyć :D może po świętach odpocznę.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! Idealna stylizacja na Wielkanoc. Oj zazdroszczę, że moglas zwolnić tempo. Ja ostanio żyję w pędzie i mam powoli dosyć :D może po świętach odpocznę.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna narzutka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja na obcasach
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, przeczytam jeszcze kilka artykułów w podobnej stylistyce i w końcu zrozumiem czemu kobiety przykładają tak dużą wagę do stroju, który na siebie wkładają w zależności od okazji. Z drugiej strony, jakie to musi być męczące :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a że tak zapytam z innej beczki to mieszkanie to starej kamienicy sądząc po podłodze i listwach czy lubisz taki styl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być mieszkanie w bloku lata 50, 60, 70.

      Usuń
  12. Wyglądasz przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, super żakiet. Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, każdy komentarz przynosi mi wiele radości :)